Strona główna Mapa strony
eSales
Zastanawialiście się Państwo w jaki sposób ułatwić swoim klientom dostęp do posiadanego asortymentu produktów? Nie chcecie jednak duplikować istniejących danych SAP w zewnętrznych systemach i bazach danych? Platforma eSales jest odpowiedzią na te pytania. Jest to ściśle zintegrowany z SAP system, prezentujący zakupową część funkcjonalności modułu SD przez internet.

W skład platformy wchodzą następujące moduły:

Katalog produktów
Intuicyjna forma drzewa katalogu oraz system rozwijanych list pozwalają Państwa klientom w prosty i szybki sposób odnaleźć interesujące kategorie produktów. Również wyszukiwanie materiałów dzięki zaawansowanej wielopoziomowej wyszukiwarce produktów jest czynnością nie sprawiającą żadnych kłopotów. Znalezione produkty prezentowane są w postaci wygodnej dla Państwa klienta listy materiałów. Pozwala ona jednym kliknięciem myszy na sortowanie, filtrowanie z zadanym kryterium, sprawdzanie dostępności (aktualne stany magazynowe SAP) czy wyświetlanie dowolnych danych dodatkowych. W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowania lista posiada intuicyjne menu kontekstowe, które w prosty sposób umożliwia dodawanie produktów do koszyka lub szablonów zakupowych. Dzięki zaawansowanemu systemowi indeksowania oraz wydajnemu cache system pozwala na wyświetlanie i obsługę katalogów o bardzo dużej liczbie gałęzi oraz materiałów.

E-Koszyk
Zintegrowany z SAP koszyk zakupowy platformy eSales umożliwia Państwu prezentację klientom wszystkich istotnych informacji, rzeczywistych cen opartych na warunkach cenowych SAP czy dostępności towaru ze stanów magazynowych. Produkty dodawać można z wielu miejsc: katalogu, istniejących zamówień, szablonów lub bezpośrednio. Dla najbardziej zaawansowanych użytkowników istnieje możliwość użycia czytników kodów paskowych. Co najważniejsze zamówienia z platformy są od razu widoczne w SAP

Zamówienia klienta
Odnalezienie zamówienia w platformie eSales jest bardzo łatwe. Wyszukiwarka pozwala odszukać dokumenty w zadanym przedziale czasowym, o określonym statusie, numerze zlecenia czy numerze zamówionego materiału. Czy Twój klient często składa takie same bądź podobne zamówienia? Platforma eSales pozwala kopiować produkty z zamówień historycznych do koszyka, jest to proste szybkie i wygodne dla Twoich klientów. Gdy potrzebny jest wydruk zamówienia – wystarczy je odszukać i wydrukować w eleganckiej formie

Szablony zakupowe
Dla klientów regularnie zamawiających te same produkty platforma udostępnia możliwość stworzenia szablonu zakupowego. Klient wybiera szablon i po kilku operacjach składa gotowe zamówienie. Prosto szybko i skutecznie. Platforma eSales umożliwia również tworzenie predefiniowanych szablonów widocznych dla określonej grupy klientów. Zawsze więc wtedy gdy chcesz zainteresować swoich klientów nową ofertą możesz przygotować dla nich nowy szablon.

Informacje dodatkowe
Na platformie eSales klient może również sprawdzić wiele informacji dotyczących jego kontaktu z Tobą. Czy jest to lista aktualnych zobowiązań, czy a otwarte bądź zamknięte reklamacje lub salda wykonanych operacji wszystko to zaprezentowane w eleganckiej formie znajduje się do jego dyspozycji.

Zarządzanie platformą
Czym byłby system bez możliwości zarządzania. Zarządzanie w eSales znajduje się tam gdzie dane którymi należy zarządzać - w systemie SAP. Przy pomocy dedykowanej transakcji można zmieniać i dodawać użytkowników platformy, łączyć ich z klientami SAP, tworzyć szablony i grupy klientów itd.