Strona główna Mapa strony
Platforma ECOD
Platforma ECOD firmy Comarch jest kompleksowym rozwiązaniem zapewniającym elektroniczną wymianę dokumentów handlowych np. zamówień, faktur, informacji o dostawach pomiędzy partnerami biznesowymi. Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom przedsiębiorstw działających na rynku Platforma ECOD jest udostępniana w trzech wersjach, z których każda jest dostosowana do specyficznych wymagań klientów oraz ich otoczenia biznesowego.

ECOD dla producenta
ECOD dla producenta umożliwia elektroniczna wymianę dokumentów z hurtowniami, dystrybutorami oraz sklepami detalicznymi. System umożliwia dystrybucję informacji o aktualnych stanach magazynowych, realizowanych zamówieniach i wielu innych obiektach biznesowych.

ECOD dla hurtowni
ECOD dla hurtowni służy do komunikacji zarówno z dostawcami jak i odbiorcami towarów. Pełna integracja z otoczeniem biznesowym pozwala na całkowitą rezygnację z papierowej formy komunikacji.

ECOD dla sieci handlowych
ECOD dla sieci handlowych jest skalowalna platformą umożliwiającą jednoczesna wymianę dokumentów elektronicznych z dużą ilością partnerów. Wersja ta doskonale sprawdza się w kompleksowej realizacji projektu EDI w tak dużej strukturze logistycznej, jaką jest sieć stacji benzynowych, czy sieć tysięcy placówek handlowych.

Integracja z platformą ECOD oferuje wiele korzyści: Konsultanci z firmy NESIM brali udział w licznych projektach mających na celu podłączenie systemów SAP do platformy ECOD. Projekty wdrożeniowe, realizowane przez nasz zespół obejmowały zarówno prace programistyczne ABAP po stronie SAP jak i wykonanie Integracji systemów przy użyciu SAP BC czy też SAP XI/PI.

Jeśli będą Państwo zainteresowani usprawnieniem komunikacji elektronicznej EDI ze swoimi partnerami biznesowymi prosimy o Kontakt.