Oferta firmy NESIM nie odgranicza się tylko do chwili oddania gotowego systemu w ręce klienta, naszych klientów wspieramy w bieżącej eksploatacji systemu oraz w jego rozwoju.
Utrzymanie kilkunastoosobowego zespołu fachowców, posiadających wiedzę z różnych obszarów, analityków oraz programistów jest bardzo kosztowne a próby samodzielnego rozwiązania problemów kończą się bardzo często niepowodzeniem. Rozwiązaniem tego problemu jest skorzystanie z usług firmy, która taki właśnie zespół posiada. Nasi konsultanci rozwiązują problemy sprawnie i rzetelnie. Doświadczenie zdobyte u jednego klienta z powodzeniem jest wykorzystywane u innych.
Zakres prac serwisowych może obejmować:
- wsparcie użytkowników biznesowych,
- nadzór nad bezpieczeństwem systemów,
- monitoring działania systemów SAP,
- prace administracyjne.
Posiadany przez nas system informatyczny doskonale sprawdza się przy prowadzeniu oraz monitorowaniu prac serwisowych SAP. System ten jest udostępniany każdemu z naszych klientów, dzięki czemu mają oni bieżący wgląd we wszystkie realizowane zadania oraz zgłoszone problemy.
|