Platforma ECOD firmy Comarch jest kompleksowym rozwiązaniem zapewniającym elektroniczną wymianę dokumentów handlowych, na przykład zamówień, faktur czy informacji o dostawach pomiędzy partnerami biznesowymi. Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom przedsiębiorstw działających na rynku, platforma ECOD udostępniana jest w trzech wersjach, z których każda dostosowana jest ściśle do specyficznych wymagań klientów oraz ich otoczenia biznesowego.
ECOD dla producenta
ECOD dla producenta umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów z hurtowniami, dystrybutorami oraz sklepami detalicznymi. System umożliwia dystrybucję informacji o aktualnych stanach magazynowych, realizowanych zamówieniach i wielu innych obiektach biznesowych.
ECOD dla hurtowni
ECOD dla hurtowni służy do komunikacji zarówno z dostawcami, jak i odbiorcami towarów. Pełna integracja z otoczeniem biznesowym pozwala na całkowitą rezygnację z tradycyjnej, papierowej formy komunikacji.
ECOD dla sieci handlowych
ECOD dla sieci handlowych jest skalowalną platformą, umożliwiającą jednoczesną wymianę dokumentów elektronicznych z dużą ilością partnerów. Wersja ta doskonale sprawdza się w kompleksowej realizacji projektu EDI w tak dużej strukturze logistycznej, jaką jest sieć stacji benzynowych czy sieć tysięcy placówek handlowych.
Integracja z platformą ECOD oferuje wiele korzyści, takich jak:
Konsultanci z firmy NESIM mieli okazję brać udział w licznych projektach mających na celu podłączenie systemów SAP do platformy ECOD. Projekty wdrożeniowe, realizowane przez nasz zespół obejmowały zarówno prace programistyczne ABAP po stronie SAP, jak i wykonanie integracji systemów przy użyciu SAP BC, czy też SAP XI/PI.
Jeśli są Państwo zainteresowani usprawnieniem komunikacji elektronicznej EDI ze swoimi partnerami biznesowymi, zapraszamy do kontaktu!